discussion forum

discussion forum
Friday, 9 September 2011, 6:09 PM

This cocktail course aspires to show the numerous possibilities of e-learning through practice. There is very little theoretical explanation. You as a student are expected to take a jump and just go ahead.

• Do you think this is a good way of teaching?
  • What is your experience as a student?

Do not hesitate and write down your opinion in the reply.

marc.mada
Re: discussion forum
by Marc Van Laere - Thursday, 5 April 2012, 2:13 PM

Dag Griet, ik zit maar wat verder te kijken op jullie webstek. Zou dus wel langs deze weg -als je daar tijd voor hebt- wel eens wat meer zicht willen krijgen op dat e-learnen, een 'coctacil course' met weinig theorie zoals je beloofd.

Mijn 'experience' ken je wat, dus ... benieuwd.

(By the way: dit is een erg mooi lettertype, als je het mij vraagt)

Griet Samyn
by Griet Samyn - Thursday, 5 April 2012, 2:26 PM

Mag ik even heel belerend doen en je wijzen op een d/t fout in "zoals je beloofd"?

marc.mada
by Marc Van Laere - Tuesday, 19 June 2012, 11:30 AM

Dag Griet, dit begint alleszins lekker. Ik zit in mijn achterhoofd met toepasbaarheid naar het gebruik met onze partners in het Zuiden, in Afrika in concreto. Benieuwd naar het vervolg. Toch zeker eens aankaarten bij de collega's, hier, vandaag zelfs (19.06.2012).

Nog dit: héél grappig vond ik het antwoord van de 'master' op mijn 'NO' toen ik van het gravityschema niets begreep (ondanks de goede wil): Me neither. Oef, dacht ik.

Griet Samyn
by Griet Samyn - Tuesday, 19 June 2012, 2:53 PM

Hou ons op de hoogte. Zoals je waarschijnlijk zelf hebt ondervonden, is het gemakkelijker om uit te testen wat eLearning is, dan het in woorden uit te leggen. Als je wilt kunnen we accounts aanmaken voor de geïnteresseerden bij jullie en staan we stand-by voor vragen tijdens de bespreking. Wordt vervolgd.

Picture of guest user60
by guest user60 - Friday, 17 July 2015, 12:35 AM

HELLO! FROM SAN LUIS POTOSÌ!